Hipertenzija blogas miegas. Gali padėti išvengti ligų

Noras eiti miegoti anksti gali būti susijęs su širdies ligomis

hipertenzija blogas miegas vaistai kraujagyslių išsiplėtimui su hipertenzija

Prasto miego priežastys Kokybiškas ir pakankamos trukmės miegas — vienas iš geros sveikatos komponentų. Jis ne tik padeda atsigauti organizmui nuo patirtų sunkumų, bet ir yra svarbus siekiant išvengti tam tikrų ligų, teigia gydytoja neurologė, miego specialistė Evelina Pajėdienė. Remiantis metais pateiktomis JAV veikiančio Nacionalinio miego fondo rekomendacijomis, naktinio poilsio trukmės poreikis skiriasi priklausomai nuo žmogaus amžiaus.

Jei naujagimiams rekomenduojama snausti 14—17 valandų per parą, tai paaugliams siūlomo miego norma sumažėja iki 8—10 val.

hipertenzija blogas miegas hipertenzija nuo osteochondrozės gydymo

Vis dėlto, jei kas naktį suaugęs žmogus miega tik po 4 arba daugiau nei 10 valandų, tai jau yra sutrikimas ir reikėtų ieškoti jo priežasčių. Pavyzdžiui, 7 anatomių zonų čiužinys pagamintas taip, kad optimaliai prisitaikytų prie žmogaus kūno formų, formuotų taisyklingą stuburo atramą dėl ko kūnas gali lengviau atsipalaiduoti. Gali padėti išvengti ligų E. Mėnulio šviesa nuo hipertenzijos teigimu, miegas skirstomas į paradoksinį hipertenzija blogas miegas lėtąjį.

Norint paruošti infuziją, reikia užvirinti 2 valg.

Pastarojo dar išskiriamos kelios stadijos — perėjimas iš būdravimo į miegą, jo gilėjimas, kol pasiekiama gilioji stadija, kai žmogų sunkiausia pažadinti. Jos teigimu, kokybiško miego svarba pabrėžiama ir todėl, kad jo trūkumas tiesiogiai susijęs su nutukimo, arterinės hipertenzijos, kraujo riebalų disbalanso, aterosklerozės ar atsparumo insulinui išsivystymu.

Ką būtina žinoti apie miego sutrikimus

Be to, per mažai ar prastai miegantys žmonės, anot tyrimų, gali pasižymėti didesniu polinkiu sirgti įvairiomis peršalimo ligomis, depresija ir kitais psichikos sutrikimais, jaučia didesnio intensyvumo skausmą, dažniau klysta darbinėje veikloje ir patiria daugiau eismo avarijų. Prasto miego priežasčių — apstu Specialistė akcentuoja, kad kartais miegas sutrinka ne tik dėl žmogaus darbotvarkės ar gyvenimo skubos — neužmigimo priežasčių yra daugybė ir įvairių.

Pavyzdžiui, sunkiai nuvejamos šalin neramios mintys, triukšminga ir neišvėdinta miegamojo aplinka, sveikatos problemos, tokios kaip lėtinis nugaros skausmas, kvėpavimo sutrikimai, kentėjimas nuo alergijos hipertenzija blogas miegas t. Pastarųjų įtakai miego kokybei svarbūs ir tokie praktiniai dalykai, kaip patalynė ar čiužinys ant kurio miegate, tinkamas jų pasirinkimas ir higiena.

Pulsas po miego greičio

Neišsimiegoti retsykiais būdinga visiems, tačiau blogai, kai prastas miegas užsitęsia. Anot E. Pajėdienės, kelias dienas ar savaites trunkanti ūminė nemiga vargina nemažą dalį žmonių. Pailsėti padeda ir geras čiužinys Tam, kad miegas būtų kuo kokybiškesnis, specialistė pataria laikytis kelių esminių taisyklių.

  • Kokia žuvis naudinga sergant hipertenzija
  • Prasto miego priežastys | 60 plius
  • Pulsas po miego greičio - Hipertenzija November
  • Asanos nuo hipertenzijos

Visų pirma, reikėtų vengti hipertenzija blogas miegas, nikotino ir kitų stimuliuojančių medžiagų turinčių gėrimų bei maisto produktų, pavyzdžiui, saldintų gazuotų gėrimų, juodos ir žalios arbatos, šokolado, likus 4—6 valandoms iki planuojamo miego laiko. Taip pat vakarais nereikėtų vartoti alkoholio, kuris tik sukelia atsipalaidavimo iliuziją.

Blogas miegas: išsamus sprendimas

Jame neturėkite išmaniųjų prietaisų ir kitų dirgiklių — įsigykite tradicinį žadintuvą, kad nereikėtų prie galvos laikyti veikiančio telefono. Anot jos, itin svarbu ir tai, ant ko miegama — renkantis čiužinį privalu atsižvelgti ir į jo patogumą, ir į tam tikras savybes, ypač jei žmogų vargina tam tikros sveikatos problemos.

hipertenzija blogas miegas pietūs sergant hipertenzija

Jei tai — nugaros apatinės dalies skausmai, svarbu, kad čiužinys būtų ne per minkštas ir atitiktų reikalavimus fiziologinei stuburo padėčiai poilsio metu. Jei vargina kaklo skausmai ar įtampa, reikia atkreipti dėmesį ir į pagalvės aukštį bei kietumą. Išvengti sveikatos problemų ar jas pamažinti ir užtikrinti gerą miegą gali padėti anatominių zonų čiužinys, kuris puikiai prisitaiko prie žmogaus kūno.

Svarbu tik išsirinkti hipertenzija blogas miegas kietumo ir dydžio čiužinį. Gelbsti ir ritualai Vardan geresnio miego patariama ne tik susikurti malonią aplinką poilsiui, bet ir laikytis tam tikrų įpročių, pavyzdžiui, reguliariai sportuoti. Tiesa, treniruotę reikėtų baigti likus bent 4 valandoms iki atsigulimo į lovą.

hipertenzija blogas miegas aklavietės hipertenzija

Patariama užmigti iki vidurnakčio ir laikytis to paties gulimosi bei kėlimosi režimo, kuris užtikrina pakankamą miego trukmę — jo reikėtų nepamiršti ir savaitgalį.

Svarbiausia, kad tai būtų ne darbas prie kompiuterio ar naršymas telefone jau gulint lovoje. Svarbiausia, pasistenkite neaukoti miego dėl nesibaigiančių darbų, buities ruošos, vakarėlių ir t.

hipertenzija blogas miegas greitas svorio kritimas ir širdies sveikata

Taip pat skaitykite:.

Naudingi publikacijos