Dietinis koksas palaiko širdies sveikatą

kiek kalorijų per 2 l kokso

Sodrios spalvos, saldaus skonio, sultingos avietės, turinčios daug antioksidantų, yra vienos mėgstamiausių uogų pasaulyje. Avietės gali būti ne tik raudonos, bet ir juodos, purpurinės, geltonos ar auksinės spalvos.

Sveikatos kodas apie arterine hipertenzija

Skirtingų spalvų uogoms būdinga savita vitaminų, mineralų ir antioksidantų kompozicija. Šiame straipsnyje apžvelgsime plačiausiai vartojamų — raudonųjų — aviečių naudą sveikatai. Išanalizuosime šių uogų maistinę vertę, aptarsime būdus, kaip įtraukti daugiau aviečių į savo racioną ir paminėsime galimą aviečių riziką sveikatai, rašo medicalnewstoday. Nauda Vaisių ir daržovių vartojimas jau seniai siejamas su mažesne daugelio ligų rizika.

Nuorodos kopijavimas

Vartojant daug augalinio maisto, sumažėja nutukimo, diabeto, širdies ligų tikimybė, pailgėja gyvenimo trukmė. Toks maistas užtikrina sveiką kūno sudėjimą, mažesnį svorį ir suteikia daugiau energijos. Protinės galios Keli tyrimai su gyvūnais parodė teigiamą sąsają tarp uogose esančių flavonoidų vartojimo ir pagerėjusios atminties.

dietinis koksas palaiko širdies sveikatą

Uogos taip pat sulėtina protinių galių silpnėjimą, susijusį su amžiumi. Ataskaitoje pažymima, kad širdžiai yra naudingi net nedideli flavonoidų turinčių maisto produktų kiekiai.

dietinis koksas palaiko širdies sveikatą

Tyrimai parodė, kad viena grupė flavonoidų — antocianinai — slopino uždegimus, kurie gali sukelti dietinis koksas palaiko širdies sveikatą ligas. Avietėse esantys polifenoliai taip pat mažina širdies ligų tikimybę, nes priešuždegiminiais mechanizmais užkerta kelią trombocitų kaupimuisi ir mažina kraujo spaudimą.

Mokslų daktarė ir mitybos profesorė Aedin Cassidy iš Rytų Anglijos universiteto Norvičo medicinos fakulteto vadovavo 18 metų trukusiam tyrimui, kurio metu buvo stebima 93 moterų nuo 25 iki 42 metų.

dietinis koksas palaiko širdies sveikatą

Per vieną tyrimą dalyviai, kurie suvartodavo po mg kalio kasdien, mirties nuo išeminės širdies ligos tikimybę sumažino 49 proc. Vėžio prevencija Avietės turi stiprių antioksidantų, kurue kovoja su laisvaisiais radikalais, užkerta kelią navikų augimui ir mažina organizmo uždegiminius procesus.

Stresas pakeisti darbo vietas, pakeisti jų požiūrį į problemą. Padidėjęs kraujo krešėjimas. Padidėjus kraujo krešėjimui, kad būtų išvengta išeminio insulto, imkite kraujo skiediklius. Atsižvelgiant į tai, kas išdėstyta pirmiau, galima pastebėti, kad norint išvengti smegenų insulto, reikia nutraukti rūkymą ir piktnaudžiavimą alkoholiu, palaipsniui didinti fizinį krūvį, riboti cholesterolio kiekį turinčius maisto produktus ir kontroliuoti svorį normaliomis ribomis.

Tie patys polifenoliai, kurie saugo nuo širdies ligų, padeda apsisaugoti ar sulėtina ir daugelį vėžio rūšių, įskaitant stemplės, plaučių, burnos, ryklės, kasos, prostatos ir tiesiosios žarnos navikus. Diabeto kontrolė Daržovės, vaisiai ir uogos turi daug skaidulų. Avietės — ne išimtis.

  1. Pritūpimai gydo hipertenziją
  2. Anksčiau priklausomybę skatinančių narkotikų, pavyzdžiui, heroino, vaikams buvo duodama
  3. kl. biologijos (A) konspektas | Edukamentas
  4. Kola ir tamsūs gėrimai taip pat gali nudažyti dantis.
  5. Hipertenzijos apyrankės

Daug skaidulų turintis maistas padeda išsaugoti cukraus kiekio kraujyje stabilumą. Tyrimai yra parodę, kad I tipo diabetu sergančių ir daug skaidulų vartojančių žmonių organizme gliukozės kiekis būna mažesnis.

14. Judėjimas

II tipo diabetu sergantys žmonės, kurie vartoja daug skaidulų, taip pat gali pagerinti savo cukraus, lipidų ir insulino rodiklius. Virškinimas, detoksikacija ir ligų prevencija Avietėse esančios skaidulos ir vanduo padeda išvengti vidurių užkietėjimo ir palaiko virškinimo trakto sveikatą.

Skaidulos užtikrina reguliarų tuštinimąsi, o tai yra svarbu, norint, kad toksinai pasišalintų su tulžimi ir išmatomis. Neseniai atlikti tyrimai taip pat parodė, kad dietinės skaidulos gali reguliuoti imuninę sistemą ir uždegimus, o tai savo ruožtu sumažina kitų su uždegimais susijusių ligų — širdies sigų, diabeto, vėžio ir nutukimo — tikimybę.

Verta skaityti!

dietinis koksas palaiko širdies sveikatą

Naudingi publikacijos