Magnio dozė širdies sveikatai

magnio dozė širdies sveikatai

Kodėl, kam, o, svarbiausia, kiek jo reikia? Magnio nauda organizmui Magnis laikomas vienų svarbiausių organizmo makroelementų, kuris yra būtinas gerai nervų, širdies ir kraujagyslių, endokrininės, plaučių ir raumenų sistemų veiklai palaikyti. Be to, jis yra vienas iš trijų mineralų kiti du — kalcis ir fosforaskurie yra labai svarbūs kaulų sandarai.

Šio mineralo trūkumas gali sukelti šiokių tokių keblumų, todėl svarbu nepamiršti jo reikšmingumo. Magnis — tai mineralas, itin svarbus tinkamam raumenų ir nervų sistemos veikimui užtikrinti.

Beje, naujausi tyrimai parodė, kad magnis labai svarbus ne tik suaugusiųjų, bet ir vaikų kaulų tankiui. Taigi magnio svarbą nulemia jo dalyvavimas daugelyje organizme vyksiančių procesų: ląstelių energijos gamyboje ir fermentų veikloje, cukraus kiekio kraujyje reguliavime tai jis daro skatindamas insulino gamybą.

magnio dozė širdies sveikatai

Taip pat jis reguliuoja nervų impulsų plitimą ir turi įtaką kaulinio audinio formavimuisi, atpalaiduoja raumenis ir plečia kraujagysles. Tad magnio vaidmuo palaikant žmogaus sveikatą labai svarbus, o ypač tam tikrais gyvenimo tarpsniais: nėštumo metu, maitinant krūtimi, vyresnio amžiaus žmonėms ir vaikams.

Magnio trūkumas: simptomai, bei svarba organizmui

Kad magnis — nepakeičiamas ir būtinas, įrodėme, tačiau ne mažiau svarbu žinoti, kiek jo turėtume gauti per parą? Paros dozė Žmogaus organizmas pats magnio negamina, todėl gauti jo galima tik su maistu. Anksčiau buvo manoma, kad sveikam žmogui per parą rekomenduojama magnio dozė yra mg. Tačiau naujausi duomenys skelbia, kad rekomenduojama magnio paros dozė sveikam žmogui yra mg.

Kūno siunčiami ženklai, kad jums trūksta magnio

Tai patvirtino Europos maisto saugos tarnyba. Kodėl magnio dozė padidėjo?

magnio dozė širdies sveikatai

Sveika mityba — viena svarbių sveiko gyvenimo būdo sudedamųjų dalių. Taigi, jeigu žmogaus mityba visavertė ir įvairi, galima tikėtis, kad jis kasdien ir gauna pakankamą magnio kiekį.

Jums gali patikti

Kita psichozė hipertenzijos fone, kai kuriais atvejais magnio poreikis gali padidėti, net jeigu žmogus ir maitinasi sveikai. Tačiau statistiniai duomenis rodo, kad, deja, bet daugelio mūsų tautiečių mityba nėra visavertė: valgome per daug ir per riebiai, mažai vartojame vaisių ir daržovių, o tai didina ir magnio stokos tikimybę. Magnio dozė širdies sveikatai poreikis gali didėti ir dėl maisto ruošos technologijų, produktų apdorojimo būdų, dėl ko dalis vertingų medžiagų prarandama ir tai sumažina produktų biologinę vertę.

Beje, perdirbant grūdus, o grūdinėse kultūrose magnio yra daugiausia, netenkama net 80 proc.

  • 6 kūno siunčiami ženklai, kad jums trūksta magnio - DELFI FIT
  • Apie magnio oksido naudą sveikatai | estko.lt

Dar viena šių dienų rykštė — greitėjantis gyvenimo tempas. Nuolatinis skubėjimas atsiliepia ir mitybos įpročiams: nerandame laiko ramiai pavalgyti, vietoje normalių pietų — užkandžiaujame, lankomės greito maisto kavinėse, valgome paskubomis, neretai net nepakildami nuo darbo vietos. Suprantama, kad magnio dozė širdies sveikatai mityba negali būti visavertė ir leidžia atsirasti maistinių medžiagų trūkumui.

magnio dozė širdies sveikatai

Daugiau magnio šiuolaikiniam žmogui reikia ir dėl nuolat patiriamo streso, įtampos ir pervargimo. Magnio trūkumas pavojingas sveikatai Magnio trūkumas gali būti tokių ligų kaip cukrinis diabetas, osteoporozė, virškinamojo trakto ir kitų, pvz. Šio makroelemento stoka didina širdies ir kraujagyslių ligų riziką, kelia kraujospūdį, raumenų spazmus.

Vasarą magnis ypač reikalingas širdininkams Pasireiškus magnio trūkumo simptomams, nereikėtų jų ignoruoti.

Žmonės, kuriems trūksta magnio, skundžiasi greitu nuovargiu, mieguistumu, įvairiais emociniais sutrikimais. Mokslo įrodytas ryšis tarp magnio trūkumo ir sąnarių skausmų.

magnio dozė širdies sveikatai

Jei magnio trūksta vaikams sulėtėja jų augimas, jiems sunkiau sekasi sutelkti dėmesį. Sužinoti, ar trūksta magnio, galima atlikus kraujo tyrimą. Dėl to reikėtų kreiptis į šeimos gydytoją.

magnio dozė širdies sveikatai

Magnio šaltiniai Daugiausia magnio yra grūdų produktuose: duonoje, kruopose, sėlenose, taip pat žirniuose, pupelėse, riešutuose.

Daug jo petražolėse, krapuose, špinatuose, rūgštynėse, kituose žalialapiuose augaluose, taip pat juodoje arbatoje, džiovintuose grybuose, kakavoje, krabuose, krevetėse, jūros kopūstuose, moliūguose.

Kalio ir magnio trūkumo organizme vien daržovėmis ir vaisiais nekompensuosi

Magnio yra ir geriamajame vandenyje. Tačiau, kaip minėjome, jeigu su magnio dozė širdies sveikatai šio mineralo gauname nepakankamai, jo rekomenduojama vartoti papildomai. Svarbu žinoti paros dozę.

Naudingi publikacijos