Kaip apsaugoti savo širdies sveikatą

5 patikrinti būdai apsaugoti savo širdį

hipertenzija esant aukštam žemesniam slėgiui pusryčių hipertenzija

Nors apie šias ligas girdime sąlyginai rečiau nei apie vėžį, kas metus nuo kardiovaskuliarinių ligų visame pasaulyje miršta apie 18 mln. Paskutinį rugsėjo sekmadienį minima Pasaulinė širdies diena yra puiki proga ne tik prisiminti sergančius, bet ir pradėti rūpintis savo sveikata bei laiku padėti savo širdžiai. Tam, kad rūpintis širdimi būtų paprasčiau, pateikiame penkis laiko patikrintus patarimus: Savo sveikata pradėkite rūpintis kuo anksčiau Nors pradėti rūpintis sveikata nebūna vėlu net senatvėje, gyvenimo būdas jaunystėje turi įtakos širdies ir kraujagyslių susirgimams vėlesniame amžiuje.

Apie retą ligą sužinojo tik sustabdytas policijos   16 Lietuviai pasaulyje žinomi, kaip širdininkai Lietuvos širdies asociacijos prezidentės, profesorės Žanetos Petrulionienės teigimu, Lietuvoje širdies ir kraujagyslių ligų problema yra itin aktuali. Šalyje daugiau nei 50 proc. Liūdna, bet Lietuva gerokai lenkia pasaulinį vidurkį, kuris siekia apie 31 proc.

Arterijos neužsikemša per vieną dieną, šis procesas dažnai vyksta daugelį metų, o blogėjančios savijautos galime ir nejausti. Be to, verta atkreipti dėmesį ir į faktą, kad pasaulyje daugėja antsvorio turinčių jaunuolių, o tai taip pat širdies, kraujagyslių ir diabeto rizikos veiksnys.

hipertenzija 2 šaukštai 4 rizika taškų ant žmogaus kūno hipertenzijos

Todėl pati geriausia investicija į sveikatą ateitį yra kuo ankstesnis aktyvaus laisvalaikio, sveiko gyvenimo būdo bei mitybos įpročių ugdymas. Prisiminkite, jog vien sveikatas maistas neužtikrins visų naudingųjų maistinių medžiagų Įrodyta, kad sveikas gyvenimo būdas ir mityba yra bene efektyviausios širdies ir kraujagyslių ligų prevencijos priemonės.

  • Hipertenzija ir kovos menai
  • Šia proga Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos VLK specialistai ir medikai ragina visuomenę skirti dėmesio savo sveikatai ir nemokamai pasitikrinti dėl širdies ir kraujagyslių ligų.
  • Kaip išvengti širdies ligų
  • Asociacija primena: širdies ir kraujagyslių ligos — pirmaujanti mirties priežastis planetoje LRT.
  • Širdies ir kraujagyslių ligos Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, yra viena dažniausių mirties priežasčių.
  • Hipertenzijos terapija 1 laipsnis
  • Kaip saugoti širdį? | estko.lt
  • Kaip apsaugoti širdį? | estko.lt

Tačiau vien sporto nepakanka, o net maitindamiesi sveikai su maistu ne visada gauname visas mūsų organizmui reikalingas naudingąsias medžiagas. Reklama Norėdami sumažinti širdies ir kraujagyslių ligų riziką pasirūpinkite, kad kartu su maistu gautumėte pakankamai omega-3 riebalų rūgščių.

Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m. T Nebėk vienas, bėk kartu su "Bėgimo akademija" Bėgimas — viena iš populiariausių sporto šakų visame pasaulyje, kuria gali užsiimti visi norintys.

Net jei žuvį valgote sąlyginai dažnai, papildomai vartokite žuvų taukų aliejų ar kapsules. Pakankamą kiekį omega-3 riebalų rūgšties, nepriklausomai nuo lyties ar amžiau, turime gauti nuolat. Širdies ir kraujagyslių ligos sezoniškumo neturi — jei nesirūpiname svarbiausiu savo organu, susirgti galime ir žiemą, ir vasarą.

hipertenzijos taškas dieta hipertenzijai ir jos mažinimui

Renkantis žuvų taukus ar kapsules svarbu atkreipti dėmesį, kad juose būtų atitinkamas kiekisomega-3 riebalų rūgščių EPR ir DHR. Rizika susirgti širdies ligomis dar labiau padidėja, jei šie faktoriai sąveikauja su nesveiku gyvenimo būdu, pavyzdžiui, nuolatiniu rūkymu ar nesaikingu alkoholio vartojimu.

Stebėkite savo kūną Nenumokite ranka į savo kūno siunčiamus signalus ir reguliariai konsultuokitės su gydytojais. Kartais aukštas kraujospūdis apie save signalizuoja galvos skausmu, svaigimu, dusuliu, skausmais krūtinės plote, širdies ritmo sutrikimais ar kraujavimu iš nosies, bet tai vyksta ne visada.

Kaip išvengti širdies ligų

Dauguma hipertenzija sergančių žmonių nepatiria jokių simptomų. Nediagnozuota hipertenzija gali sukelti miokardo infarktą, insultą ar širdies nepakankamumą.

Statistika negailestinga: kasmet nuo širdies ir kraujagyslių ligų nukenčia vis daugiau žmonių, o aukomis tampa vis jaunesni

Reklama Skirkite pakankamai laiko poilsiui Žmonių gyvenimo tempas spartėja ir organizmui darosi vis sunkiau prie jo prisitaikyti. Širdžiai ypatingai svarbus kaip apsaugoti savo širdies sveikatą bei poilsio režimas, todėl skirkite pakankamai valandų miegui ir poilsiui. Nekokybiškas miegas ir nuolatinė įtampa didina arterinį kraujo spaudimą, provokuoja dažnesnį širdies plakimą, permušimus.

Rūpinkitės savo ir artimųjų sveikata: stebėkite savo kaip apsaugoti savo širdies sveikatą, reguliariai konsultuokitės su profesionalais — gydytojais arba vaistininkais, papildykite savo mitybą reikalingiausiomis medžiagomis ir puoselėkite sveiką gyvenimo būdą.

Visa tai yra daug paprasčiau, nei atrodo!

Naudingi publikacijos