Joga širdies sveikatai

Kokias rimtas ligas gali išgydyti joga?

Nuorodos kopijavimas

Mankšta yra būtina mūsų sveikatai, tačiau daugelis ją sieja su dideliu krūviu, upeliais žliaugiančiu prakaitu ir didele fizine ištverme. Sveikatos specialistai purto galvas — iš tiesų net tokia rami fizinė veikla kaip joga jūsų širdžiai gali būti naudingesnė už saują piliulių.

joga širdies sveikatai

Ramios mankštos nauda Iš pirmo žvilgsnio joga atrodo itin rami ir mažai veiksminga fizinė veikla nei, pavyzdžiui, aerobika, dviračio mynimas ar plaukimas baseine. Tačiau dabartiniai jogos tyrimai atskleidė, kad ši mankšta ypač naudinga širdžiai.

  • Hipertenzijos ad-norma
  • Joga padeda retinti pulsą Peržiūrų skaičius: Retesnis pulsas lemia ilgesnį žmogaus gyvenimą.

Grupė tyrėjų atliko tyrimą, kaip joga gali sumažinti tradicinius širdies ligų rizikos faktorius. Jie išanalizavo studijas apie jogą, iš jų niose ši mankšta buvo lyginama su tradiciniais aerobiniais pratimais.

joga širdies sveikatai

Viena iš studijų atskleidė, kad visiškai nesportavę žmonės, kurie pradėjo praktikuoti jogą, per kelis mėnesius vidutiniškai neteko po 2 kilogramus kūno svorio, sumažėjo jų kraujo spaudimas ir pagerėjo cholesterolio tyrimo rezultatai.

Dar įdomesnės išvados buvo pateiktos palyginus jogą su kitais reguliariais aerobiniais pratimais.

Find Free WordPress Themes and plugins. Ieškote priežasčių išbandyti jogą? Padidėjusi jėga, geresnis lankstumas, sveikesnė širdis ir psichika —  pateikiame 38 priežastis, dėl ko verta išvynioti savo jogos kilimėlį ir pradėti ant jo kažką daryti.

Realiai — nebuvo jokio skirtumo. Tiek aktyvius aerobinius pratimus, tiek jogą darantys žmonės vienodai pagerino savo sveikatos rodiklius. Išanalizavus įvairius atliktus tyrimus paaiškėjo, kad joga yra naudinga ne tik širdžiai, raumenims ir kaulams, bet ir emocinei būsenai.

Su joga derinamas sąmoningas kvėpavimas efektyviai aprūpina širdį ir smegenis deguonimi, atpalaiduoja ir nuramina.

Naujienos Joga: kada ji naudinga, o kada kenkia Joga — tai vis labiau populiarėjantis užsiėmimas, kurį lankyti galima kone kiekviename didesniame sporto klube ar specializuotuose jogos centruose. Joga taip mėgstama ne tik dėl to, kad puikiai stiprina kūną, suteikia lankstumo, bet ir dėl savybės atsipalaiduoti, suteikia harmonijos pojūtį. Neretai yra sakoma, kad joga tai treniruotė tiek kūnui, tiek ir sielai. Ir vis dėlto, gali pasitaikyti atvejų, kai ji gali ir daryti daugiau žalos, nei naudos. Šios dienos Vivus.

Ši mankšta ypač padeda sumažinti stresą ir nuraminti protą. Joga — širdies ritmui reguliuoti Jogos nauda patvirtinta ir tiems žmonėms, kuriems pasireiškia joga širdies sveikatai ritmo sutrikimai.

Kanzaso universitete Amerikoje buvo stebimi 52 pacientai, joga širdies sveikatai vargino prieširdžių virpėjimas.

joga širdies sveikatai

Tris mėnesius, du kartus per savaitę, jie dalyvavo jogos treniruotėse. Išanalizavę stebėjimų rezultatus, tyrėjai patvirtino jogos teikiamą nenuginčijamą naudą.

joga širdies sveikatai

Pacientams, kurie dalyvavo trijų mėnesių išbandyme, ne tik širdies ritmo sutrikimai tapo retesni, bet ir sumažėjo depresijos, nerimo požymiai, pagerėjo jų gyvenimo kokybė. Taip pat ženkliai sumažėjo kraujo spaudimas ir širdies pulsas.

joga širdies sveikatai

Šiuo metu Naujojoje Zelandijoje mokslų daktaro laipsnio siekiantis, aktyviai bėgiojantis ir jogą laisvalaikiu praktikuojantis sporto medikas Andrius Ramonas jau seniai įsitikino šios mankštos nauda širdžiai. Pasak jo, mažo intensyvumo fizinis krūvis šiais laikais yra labiausiai neįvertinta veikla, kai daugelis joga širdies sveikatai pagerinti sveikatą atlikdami didelio intensyvumo ir trumpai trunkančias treniruotes.

38 jogos poveikiai sveikatai

Ramonas išskiria šią jogos širdžiai teikiamą naudą: Širdies darbo atžvilgiu, joga yra saugi praktika, nes širdies dažnis beveik niekada nepasiekia labai aukšto darbo intensyvumo. Visa jogos praktika yra derinama su kvėpavimu, todėl fizinį intensyvumą valdyti yra daug lengviau.

Svarbu suprasti, kad širdies sveikata yra susijusi su viso kūno raumenų tonusu ir kraujotakos sistema. Jogos treniruotės padeda išjudinti visas raumenų grupes.

joga širdies sveikatai

Kaip ir po kitų fizinių treniruočių, po reguliarios jogos praktikos užsiėmimų galima tikėtis retesnio širdies pulso ir mažesnio kraujospūdžio. Praktikuojant jogą gerėja bendras fizinis pajėgumas. Apie autorių.

Atsipalaidavimas su dainuojančiais dubenimis (20 min).

Naudingi publikacijos