Hipertenzija ir autogeninė treniruotė, Autogeninės treniruotės stebuklai - Sveika dieta

hipertenzija ir autogeninė treniruotė

Renginio metu įvairių sričių specialistų komanda pateiks kompleksinį priemonių įvairovę skirtą hipertenzijos prevencijai ir profilaktikai. Šios nemedikamentinės priemonės apima streso sumažinimą, mitybos pokyčius, reguliarų fizinį aktyvumą, antsvorio mažinimą, kitų rizikos veiksnių, hipertenzija ir autogeninė treniruotė su hipertenzijos prevencija.

Kvėpavimo pratimas 4-7-8

Žmogaus kūno tyrimo išvadose bus pateikiama: asmens kūno sudėjimo tipas, kūno svoris, kūno riebalų masė, kūno masės indeksas ir kiti vertingi parodymai. Visuomenės sveikatos specialistai pateiks orientacines rekomendacijas, kurias vėliau siūlome aptarti su savo gydytoju.

Vilniaus visuomenės sveikatos biuras renginio metu pristatys fizinio aktyvumo vietų žemėlapį internetinėje erdvėje, kurį galima rasti hipertenzija ir autogeninė treniruotė www.

hipertenzija ir autogeninė treniruotė

Žemėlapio pagalba bus lengviau atrasti mėgstamiausią fizinę veiklą iš gausaus siūlomų Vilniaus mieste laisvalaikio praleidimo vietų. Renginio dalyviai turės galimybę praktiškai, internete išbandyti kaip naudotis siūlomu žemėlapiu.

Esant fiziniam ar psichologiniam negalavimui patartina apsilankyti pas savo gydytoją.

Gydytojai teiks konsultacijas apie hipertenzijos priežastis, požymius, galimas komplikacijas. Kvalifikuoti gydytojai patars kaip sumažinti hipertenzijos atsiradimo tikimybę bei rekomenduos tinkamas prevencines priemones.

hipertenzija ir autogeninė treniruotė

Kompanijos ,Mikrolife" atstovai renginio metu konsultuos kaip taisyklingai matuotis kraujospūdį namuose bei patars kaip pasirinkti kraujospūdžio matuoklį. Norintiems renginio dalyviams bus matuojamas kraujospūdis.

hipertenzija ir autogeninė treniruotė

Kineziterapeutas Nerijus Braždžiūnas renginio dalyviams pristatys ,Antistress" — streso mažinimo programą, kurią sudaro nuoseklūs fiziniai ir psichoemociniai veiksmai, skirti hipertenzijos prevencijai ir padidėjusio kraujospūdžio mažinimui. Labai svarbu surasti sau tinkamą ir veiksmingą atsipalaidavimo būdą. Jis gali būti pasirenkamas priklausomai nuo asmeninių polinkių bei siekių.

Labai svarbu anksti nustatyti padidėjusį kraujo spaudimą ir laiku pradėti sistemingai jį gydyti. Patarimai, kaip sumažinti padidėjusį kraujo spaudimą Pirmiausia turi būti koreguojamas gyvenimo būdas: druskos ribojimas, nutukimo, mitybos korekcija, fizinis aktyvumas bei žalingų įpročių atsisakymas. Dešimt rekomendacijų esant padidėjusiam kraujo spaudimui: 1.

Atsipalaidavimui plačiai naudojami kvėpavimo, fiziniai, valdomos vaizduotės, jogos ir kiti pratimai. Autogeninė treniruotė — tai relaksacijos metodas, kurio pagrindinis tikslas- susieti žmogaus kūną ir mintis bei minčių pagalba pasiekti kūno atsipalaidavimą.

hipertenzija ir autogeninė treniruotė

Taigi, yra lavinama žmogaus savitaiga. Patogiai įsitaisę galėsite išbandyti kelis pratimus renginio metu. Kviečiame dalyvauti renginyje ir pasinaudoti unikalia galimybe gauti nemokamai, įvairių sričių specialistų patarimus bei praktiškai pritaikyti siūlomas prevencines priemones.

hipertenzija ir autogeninė treniruotė

Naudingi publikacijos