Cigarečių ir hipertenzija, Kaip rūkymas veikia slėgį, kai jis ypač pavojingas - Hipertenzija November

cigarečių ir hipertenzija

Kardiologė: elektroninių cigarečių poveikis kitoks, bet taip pat žalingas LRT. Anot medikės, dažnai savo širdžiai kenkiame patys net nesusimąstydami, o į sveikos gyvensenos rekomendacijas numojame ranka, kol nepasirodo pirmieji ligos simptomai. Ar tikrai rūkymas — didžiausias priešas?

Klinikos Kaip rūkymas veikia slėgį, kai jis ypač pavojingas Iš šio straipsnio jūs sužinosite: rūkymas mažina arba padidina spaudimą. Ar tai priklauso nuo tabako gaminio tipo ir nuo nikotino turinčių produktų naudojimo dažnumo? Straipsnio autorius: Alina Yachnaya, onkologo chirurgas, aukštesnysis medicininis ugdymas, įgytas bendrosios medicinos laipsnį. Rūkymas visada sukelia kraujospūdžio padidėjimą.

Gydytojos kardiologės teigimu, rūkymas yra vienas didžiausių rizikos veiksnių, pažeidžiančių sveikatą. Rūkančių žmonių kraujagyslėse greičiau formuojasi aterosklerozinės plokštelės, kurios užkemša kraujagysles, vystosi miokardo infarktas, insultas, sunkios plaučių ligos. Vis dėlto, kiekvienas žmogus yra labai individualus ir  rūkymo poveikis yra skirtingas.

cigarečių ir hipertenzija

Dažnai savo ligų priežastis pacientai pateisina paveldėta genetika. Bedūmės alternatyvos kenkia mažiau? Neretai norintys mesti rūkyti kaip pagalbinę priemonę pasirenka elektronines cigaretes.

cigarečių ir hipertenzija

Jauni žmonės dažnai nesusimąsto, kad šių cigarečių sudėtyje esantis nikotinas sukelia priklausomybę, ir dažnai pereina prie tabako gaminių vartojimo.

Manoma, kad atsisakius įprastų cigarečių ir pradėjus naudoti elektronines, bedūmius tabako produktus rizikos faktorių poveikis sumažėja, mat didžiausias žalingas toksinas tabako cigaretėse ir jų dūmuose susiformuoja degimo proceso metu, kurio nėra bedūmio tabako produktuose. Vis dėlto, įvairių gamintojų elektroninės cigaretės skiriasi savo sudėtimi ir jų charakteristika.

Kaip rūkymas veikia slėgį, kai jis ypač pavojingas

Pasak gydytojos, nikotinas, ultra dalelės ir kintantys organiniai junginiai gali būti įkvėpti arba išsiskirti iškvepiamame ore berūkant elektronines cigaretes, tai, esą, padidina ritmo sutrikimo, hipertenzijos ir sunkių kvėpavimo takų ligų riziką. Vis dėlto, pasak jos, ar bedūmės priemonės kenkia mažiau, tiksliausiai atsakytų klinikinių tyrimų rezultatai, mat cigarečių ir hipertenzija kas manoma, jog didžioji dalis rūkančiųjų daugiau dėmesio kreipia į estetinius alternatyvaus rūkymo aspektus — malonų kvapą ir tai, jog drabužiai nedvokia dūmais.

Kas sudaro paslaugos kainą? Instrumentinio tyrimo kainą sudaro tyrimo ir jam reikalingų priemonių kontrasto, kontrastinės medžiagos suleidimo, anesteziologinės pagalbos, nuotraukos ir kt. Konkrečios paslaugos kainos teiraukitės registratūroje.

Atsisakius rūkymo Vis dėlto, be rūkymo, širdies ir kraujagyslių ligų išsivystymui didelę įtaką turi negydomas padidintas kraujo spaudimas, stresas, viršsvoris. Pixabay nuotr.

Nežymiai padidėjęs kraujospūdis

Gydytojos kardiologės R. Rogalskienės teigimu, rūkymas neturėtų būti svorio kontroliavimo priemonė. Norint išvengti svorio augimo, rekomenduojama riboti kaloringą maistą, mažinti porcijas, valgyti daugiau daržovių, gerti daugiau vandens. Jei cigarečių ir hipertenzija visiškai atsisakyti rūkymo, reiktų stengtis mažinti surūkomų per dieną cigarečių kiekį, atsisakyti papildomų cigarečių, pavyzdžiui, rūkymo dėl kompanijos, iš nuobodulio, neturėjimo ką veikti.

Sveika gyvensena Rūkymas ir hipertenzija: mesti rūkyti naudinga bet kokiame amžiuje?

Amžius daro savo Širdies sveikatai neišvengiamai turi įtakos ir amžius. Gydytojos kardiologės teigimu, su amžiumi rizikos faktorių daugėja, tad kuo toliau, tuo svarbiau pradėti tinkamai rūpintis savo sveikata. Taip pat, ankstyvame amžiuje pradėjus rūkyti, anksčiau pažeidžiamos kraujagyslės, priklausomybė nuo tabako yra stipresnė.

cigarečių ir hipertenzija

Kuo rūkymo stažas trumpesnis, tuo trumpesnis nuolatinis toksinis poveikis. Net ir nesiruošiant mesti rūkyti, verta daugiau dėmesio skirti savo cigarečių ir hipertenzija.

Gydytojai primena, kad širdį stiprina sveikas gyvenimo būdas, subalansuota mityba, saikingas reguliarus fizinis aktyvumas.

Vis dėlto, kaip teigia gydytoja R. Rogalskienė, labai svarbu savęs nekankinti: fizinė veikla, sportas turi teikti malonumą. Pasak jos, labiausiai širdį stiprina slidinėjimas, plaukimas, gimnastika, tačiau svarbu nepamiršti, kad norint turėti sveiką širdį, svarbu tiek fizinis aktyvumas, tiek poilsis, tad, pavyzdžiui, maratoninis bėgimas nėra geriausias pasirinkimas.

  • Galite maudytis garų vonioje su hipertenzija
  • Moksliniai straipsniai apie hipertenziją
  • Narkotikai nuo hipertenzijos
  • Hipertenzija padidėjęs prakaitavimas

Naudingi publikacijos