Autogeninė hipertenzijos treniruotė

Pasirengęs veikti. Mums atrodo įdomu kreiptis į kitą techniką kaip į autogeninės treniruotės technikos variantą.

Tai taip pat grindžiama savhipnozės formulių naudojimo principu. Tačiau ši technika turi keletą būdingų bruožų.

Labai svarbu anksti nustatyti padidėjusį kraujo spaudimą ir laiku pradėti sistemingai jį gydyti. Patarimai, kaip sumažinti padidėjusį kraujo spaudimą Pirmiausia turi būti koreguojamas gyvenimo būdas: druskos ribojimas, nutukimo, mitybos korekcija, fizinis aktyvumas bei žalingų įpročių atsisakymas.

Techniką sukūrė L. Grimackas ir A. Izraelio, ir turi specialų pavadinimą - automatinis fatalinis motorizavimas. Pavadinimas suponuoja specifinį technikos tikslą - neleisti regėjimo defektams atsirasti ankstyvose jų formavimosi stadijose.

Pasaulinę sveikatos dieną – hipertenzijos prevencija

Ši technika pagrįsta pagrindiniais auto-treniruotės principais savaiminės hipnozės formulių naudojimu, formulių ir viso užsiėmimų teksto sudarymu pirmame asmenyjejos pagrindinis bruožas yra specialių pratimų įvedimas norint suformuoti konkrečius, aiškiai apibrėžtus vaizdinius įvaizdžius, protiškai dirbant su kuriais asmuo siekia pagerinti regėjimo funkcijas Grimas; Grimakas, Izraelis   Įrangą pirmiausia rekomenduojama naudoti dirbantiesiems su daug vaizdo.

Besąlyginis gydymo metodas yra vertingas ir todėl, kad leidžia atidėti lėtinio regėjimo nuovargio vystymąsi. Vizualiai intensyvaus darbo sąlygomis kartu su staigaus stresinių reakcijų išsivystymo rizika vizualinio pervargimo ir nuovargio prevencija tampa esminiu veiksniu, neleidžiančiu vystytis kraštutiniam emocinio susijaudinimo laipsniui.

autogeninė hipertenzijos treniruotė su hipertenzijos vibracija

Tekstas klases autorius metodika automatinis fatalinis motorizavimas Autogeninė hipertenzijos treniruotė patogu. Mano kūno padėtis yra laisva, atsipalaidavusi, o kūno raumenys - atsipalaidavę. Išmokau sėkmingai valdyti savo kūną bet kokiomis, sunkiausiomis sąlygomis.

Kaip atgauti jėgas per 10 minučių? Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Daugybė darbų ir rūpesčių, sutrikęs darbo ir poilsio režimas, nereguliari mityba ir vis trumpėjančios dienos sukelia daug streso ir įtampos. Siūlome išmėginti autogeninę treniruotę. Autogeninė treniruotė yra atsipalaidavimo technika, kuri atliekama remiantis savitaiga.

Aš nusiraminu. Aš psichiškai nubrėžiu liniją aplink save ir visus savo rūpesčius bei problemas palieku už šios linijos.

Esant fiziniam ar psichologiniam negalavimui patartina apsilankyti pas savo gydytoją. Privatumas ir slapukų politika Close Privacy Overview This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website.

Įeinu į įprastos ir nuolatinės ramybės būseną. Aš pamažu ir giliau pasineriu į savo vidinį pasaulį. Aš apčiuopiamai ir tikrai susilieju su savo kūnu.

Kaip atgauti jėgas per 10 minučių?

Aš ramiai giliai įkvėpiu, iškvėpiu ir sukuriu vienodą, patogų, raminantį kvėpavimo ritmą. Aš kvėpuoju ramiai, iškvėpiu įtampos likučius.

autogeninė hipertenzijos treniruotė hipertenzija psichologinė priežastis

Aš nusiraminu ir pereinu į nuolatinę būseną tarp miego ir pabudimo. Kaip visada, aš kreipiu dėmesį į savo veidą, ir jis tampa ramus ir nejudantis, tarsi kaukė. Veido kaukė, absoliučios ramybės kaukė.

  • 2 laipsnio hipertenzija, nuo kurios gali padidėti kraujospūdis
  • Hipertenzijos slėgio kontrolė
  • Technika ir išėjimas iš autogeninės būsenos Pratimas, kurio tikslas yra sukelti sunkumo jausmą, atliekamas vienoje iš aukščiau nurodytų padėčių.
  • Valoserdinas nuo hipertenzijos

Kaklo ir liemens raumenys taip pat yra nepaprastai atsipalaidavę. Dabar aš kreipiu dėmesį į savo dešinę ranką ir ji tampa sunki ir šilta.

Autogeninės treniruotės stebuklai

Sunkumas ir šiluma mirga kaire ranka, palaipsniui užpildykite kojas. Šilumos bangos kyla aukščiau, sušildykite nugarą. Aš daugiausiai autogeninė hipertenzijos treniruotė skiriu epigastriniam regionui, o šiluma jį užpildo realiai ir apčiuopiamai. Šiluma pakyla, plinta į krūtinę ir skrandį.

autogeninė hipertenzijos treniruotė ama širdies sveikata

Išlaisvinau nuo bet kokios įtampos. Aš rami, be galo rami. Akys užmerktos.

autogeninė hipertenzijos treniruotė stacionarinis gydymas hipertenzija

Mano psichinis žvilgsnis nukreiptas į kaktą. Visiško poilsio būsenoje, mano manymu, gamtos vaizdai kažkada plūduriavo patys.

autogeninė hipertenzijos treniruotė žmogaus hipertenzijos nuotr

Tai gali būti miškas, pieva, pajūris. Ir toliau ilgiuosi Pauzė 10—15 sekundžių.

Meditacija Ramybės oazė - Šviesos Sauja

O dabar, būdama gilioje ramybėje, darysiu psichinę gimnastiką.

Naudingi publikacijos