Auto-treniruojanti hipertenzija

Bėgimui populiarėjant kiekvienais metais pradedančiųjų bėgioti skaičius kasmet auga.

auto-treniruojanti hipertenzija

Naujieji bėgikai vis dažniau matomi parkuose bei miesto gatvėse, o pasitreniravę išbando save bėgimo šventėse. Tačiau pradedant bėgioti itin svarbu žinoti pagrindines technines gaires ir tinkamai paruošti kūną.

auto-treniruojanti hipertenzija

Bėgimas gerina emocinę būseną ir stabdo senėjimo procesus Žmonės dažnai pradeda bėgioti, norėdami numesti svorio. Tačiau bėgimo nauda yra kur kas didesnė, nei vien tik normalaus kūno svorio palaikymas.

Aurimas teigia, kad bėgimas — tai puiki ir paprasta priemonė stiprinti širdies bei kraujagyslių auto-treniruojanti hipertenzija, ši veikla teigiamai veikia centrinę nervų sistemą, apsaugo ar galima gauti negalios sergant hipertenzija 2 valg. infekcinių ligų, stiprina imunitetą ir mažina hipertenzijos aukšto kraujo spaudimo požymius. Taip pat yra tyrimų, įrodančių, kad lėtas bėgimas yra efektyvi priemonė nuo įvairių vėžinių susirgimų, lėtina senėjimo procesus.

Šis sportas padeda atrasti bendraminčių, draugų, padeda atsisakyti žalingų įpročių, pakoreguoja mūsų mitybos įpročius, ugdo valią, didina darbingumą ir ištvermę. Svarbu tinkamai pasiruošti Bėgioti galite visur: parke, miške ar mieste, svarbu tuo mėgautis, sako Aurimas.

Išsiaiškino, kaip geriau gydyti aukštą kraujo spaudimą: tokiu būdu mažiau bus pažeistos smegenys

Norint komfortiškai jaustis ir sumažinti traumų tikimybę, kineziterapeutas pataria įsigyti patogius ir specialiai bėgimui skirtus sportinius batelius bei auto-treniruojanti hipertenzija. Taip pat svarbu prieš pradedant bėgioti apsilankyti pas specialistus ir pasitikrinti sveikatą.

Įmanoma atliekant hipertenzijos masažą visų bendrų sveikatos tyrimų rekomenduojama atlikti ir pėdų auto-treniruojanti hipertenzija bei judėjimą įvertinantį testą, taip dar geriau išsiaiškinant bėgimo avalynės poreikius. Pradžioje derinkite bėgimą su ėjimu Aurimas pataria pradėjus bėgioti neakcentuoti nei laiko, nei nubėgto atstumo.

Evo Kako da Snizite Visok Krvni Pritisak za 5 Minuta Bez Lekova!

Jei tai pirmieji bandymai — jis rekomenduoja bėgimą derinti su greitu ėjimu iki 30 minučių, prieš tai būtinai padarius apšilimą. Labai svarbu po bėgimo atlikti keletą pratimų, stiprinančių kojų raumenis, skirtų korpusui ir, žinoma, nepamiršti tempimo pratimų.

Krūvis turėtų būti toks, kad po treniruotės jaustumėtės gerai ir norėtumėte vėl sportuoti kitą kartą.

Hipertenzijos gydymas, priežastys ir simptomai

Pirmas 4 — 6 savaites pradedančiam pamilti bėgimą jis rekomenduoja per savaitę mankštintis 2 — 3 kartus. Apšilimas prieš bėgimą — būtinas Dauguma žmonių žino arba yra girdėję, kad prieš bėgiojimą būtina padaryti apšilimą, tačiau nedaugelis žino, kokia yra jo tikroji nauda.

Anot kineziterapeuto, pagrindinis apšilimo tikslas — paruošti organizmą treniruotei, pakelti kūno temperatūrą, padidinti kvėpavimo ir pulso dažnį. Tai padeda išplėsti kraujagysles, o raumenys lengviau prisotinami deguonies.

auto-treniruojanti hipertenzija

Jeigu bėgsite be apšilimo, sako kineziterapeutas, šalutiniai medžiagų apykaitos produktai gali sukelti deginimo pobūdžio raumenų skausmą. Apskritai, apšilimas pabudina organizmą ir teigiamai veikia mūsų biomechaniką, pakelia kūno temperatūrą, padidina bėgime dalyvaujančių sąnarių lankstumą. Visa tai leidžia bėgti sklandžiau ir taisyklingiau.

  • Svarbiausi patarimai pradedantiems bėgioti | estko.lt
  • Kodėl plaukioti geriau nei bėgioti ar važiuoti dviračiu - DELFI Gyvenimas
  • Hipertenzija pas ką kreiptis
  • Hirudoterapijos ir hipertenzijos gydymo kursas

Taip pat, apšilimas sumažins traumų, tokių kaip  šlaunies ir blauzdos raumenų patempimai, tikimybę. Negana to, apšilimas tinkamai ir puikiai auto-treniruojanti hipertenzija prieš treniruotę.

auto-treniruojanti hipertenzija

Pasirinkite norimą dangą Aurimas teigia, kad visos dangos yra tinkamos bėgimui, tačiau pagal tai, kokia danga planuojate bėgioti, reikėtų rinktis sportinius batelius.

Pavyzdžiui, bėgant lygiu paviršiumi pėda patiria mažiau įtampos, o miško takelio dangos nelygumai gali sukelti įvairias raumenų įtampas ir traumas, todėl svarbu būti atidiems.

Tai yra medžiagos, veikiančios smegenų receptorius arba alfa kraujagyslių receptorius. Jie vartojami daug rečiau, dažniausiai, jei šios grupės yra neveiksmingos arba kontraindikuotinos: Doksazozinas yra vaistas, kuris veikia kraujagyslių alfa receptorius. Sumažina spaudimą, auto-treniruojanti hipertenzija būti naudojamas kartu su kitais antihipertenziniais vaistais. Clophelin - senas vaistas, kuris smarkiai sumažina spaudimą dėl smegenų receptorių poveikio. Moksonidinas yra veiksminga priemonė mažinti spaudimą, ypač gera krizėms.

Kita vertus, bėgant kieta danga žingsnio metu smūgiai yra stipresni, veikiantys mūsų sąnarius. Priešingai nei plento, bekelės takelių paviršius yra minkštesnis ir mažiau žalingas sąnariams.

auto-treniruojanti hipertenzija

Bėgant nelygia danga įdarbiname daugiau raumenų, kas irgi yra gerai, o gamta ir grynas oras nuteikia teigiamai. Kineziterapeutas rekomenduoja išbandyti įvairias bėgimo dangas, nes jos veikia skirtingas raumenų grupes.

Kodėl plaukioti geriau nei bėgioti ar važiuoti dviračiu

Bėkite intervalais Kokiu periodiškumu reikia bėgioti labai priklauso nuo distancijos, kurią su laiku norite įveikti. Kaip, pavyzdžiui, norint nubėgti 10 kilometrų, nebūtina auto-treniruojanti hipertenzija treniruotę bėgti tokį atstumą. Ilgos distancijos bėgimą galima auto-treniruojanti hipertenzija bėgimu intervalais, kas tikrai turėtų auto-treniruojanti hipertenzija įtraukta į kiekvieno bėgiko planą. Taip pat treniruotes galima pakeisti ir važinėjimu dviračiu, kas vėlgi puikiai treniruoja aerobinį pajėgumą.

Jei vaisto poveikis yra neveiksmingas, paskiriamas kitas vaistas iš kitos grupės. Siekiant sustiprinti antihipertenzinį poveikį, gydytojas gali iš karto paskirti tris vaistus iš skirtingų grupių. Efektyvūs vaistai ir tabletės hipertenzijai Jauniems pacientams, kai nėra kraujagyslių komplikacijų, spaudimas lengvai normalizuojamas. Vyresnio amžiaus žmonėms jis yra pavojingas. Su narkotikų vartojimu dažnai pastebimas pasitraukimas, lydimas hipertenzinių krizių.

Kalbant apie periodiškumą, tai yra itin svarbu — norint pamilti bėgimą reikia nuosekliai laikytis treniruočių plano. Jis teigia, kad likus 2 valandoms iki bėgimo reikėtų suvartoti ml vandens, norint, jog skysčių perteklius spėtų pasišalinti laiku.

auto-treniruojanti hipertenzija

Tai padės išvengti nemalonaus spaudimo skrandyje. Bėgant tikrai nėra patogu su savimi neštis ir vandenį, tad jei jūs bėgate 5 — 10 kilometrų, vandens buteliukas nebūtinas. Tačiau po bėgimo būtina atstatyti prarastą kūno masę ir išgerti pakankamą kiekį vandens.

Hipertenzijos ir hipertenzijos gydymo metodai

Po treniruotės geriausiai pavalgyti per pirmą valandą Valgyti reikėtų iki treniruotės likus 2 — 4 valandoms. Aurimas primena, auto-treniruojanti hipertenzija baltymai virškinami auto-treniruojanti hipertenzija, o pagrindinis maistas turėtų būti aukšto glikeminio indekso — tai padės išlaikyti didesnį cukraus kiekį kraujyje.

Jeigu bėgate ryte, pusryčiai turėtų būti lengvi. Likus 15 — 20 minučių iki bėgimo, rekomenduojama išgerti angliavandenių tirpalo, suvalgyti pusę banano ar 50 g razinų su šiek tiek vandens. Po treniruotės kineziterapeutas rekomenduoja pavalgyti per auto-treniruojanti hipertenzija valandą, kai daugiau maisto perdirbama į glikogeną, primena, kad maistas turėtų būti gausus angliavandenių.

Pataria nepamiršti ir baltymų, kurie reikalingi raumenų atsistatymui.

Naudingi publikacijos